Krásná dovolená v Zakopaném: pobyt s wellness, snídaní i polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
Zakoupila jsem si u Vás Voucher do tohoto apartmánu v Zakopaném v Polsku.
V pátek do neděle máme rezervaci.
Jen mne napadlo se raději ještě ubezpečit, že je v pořádku, že máme
objednaný pobyt pro tři lidi, ale voucher je na pokoj ve dvoulůžkovém
pokoji?
Když jsem zadávala objednávku. Tak jsem vybírala pokoj s balkonem pro tři
lidi.
Děkuji,
Dobrý den, Markéto,
Váš dotaz jsem prověřil a nemusíte se ničeho bát. Dvoulůžkový pokoj obsahuje kromě 2 lůžek také jednu přistýlku.
S přáním pěkného dne, Michal
Dobrý den,
je možné zajistit bezlepkové pokrmy pro celiaky?
Děkuji
Krásný den, Vojtěchu, děkuji vám za dotaz. V tomto případě prosím kontaktujte přímo hotel na e-mailu recepcja@koronatatr.com, kde se domluvíte individuálně na možnostech :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli je možnost se u vás domluvit v češtině a dá se platit kartou a nebo je lepší mít hotovot
Dobrý den, Davide,
personál v hotelu hovoří anglicky a polsky. Je možné platit i kartou.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den , je ve všem hotelu uschovna jízdních kol dostatek cyklotras děkuji hezký den Václav
Dré ráno, máme oddělené místnosti pro úschovu kol
Dobrý den,
Jen jsem se chtěla zeptat, zda jsou ručníky součástí? Nebo je potřeba
mít vlastní?
Děkuji M. Dračková
Dobrý den, Markéto,
ručníky vám budou na pokoji k dispozici.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobry den
je u Vás pes povolen
Dobrý den, Miroslave,
domácí mazlíčci jsou možní za příplatek 50PLN/noc.
Hezký den
Helena