Přístup do apartmánu přes webovou aplikaci popř.jeji nutné stažení do mobilu, velice nešťastné řešení. Nedostatek informací přes příjezdem.
Požadavek na kauci a její zdlouhavé vrácení. Špatná komunikace s ubytováním žádné přímé číslo, kontaktni mail. Na lince pouze automat. Nehovoří anglicky.
Vkusně vybavený apartmán, parkování za bránou na ovladač, plnohodnotně vybavená kuchyně.
Nelíbil se mi způsob vyzvedávání a předávání klíčů – dojet až na konec městečka do jiného domu, po použití kódu se dostanete k boxu s klíčky. SMS s instrukcemi v polštině i přesto, že si v online check-inu navolíte preferovaný jazyk angličtinu. Poplatek 275 pln za úklid a přesto máte před vaším check out-em vynést koš (zde je taková otázka na zamyšlení, proč se platí taková částka za úklid?). Přímá komunikace s ubytováním byla tragédie, na email mi nikdy neodpověděli – nutno vše řešit s podporou Slevomatu (která naštěstí funguje na 1*). Vratný depozit mi zatím stále nevrátili (v době psaní této recenze je to 5 dní). Jedinou výtku na vybavení apartmánu mám k posteli a matraci – obojí bylo velmi rozvrzané. V koupelně chyběl ventilátor, také nebyl doplněn osvěžovač vzduchu. S toaletním papírem se taktéž nepředali.