4* hotel v klidné části Mariánských Lázní: polopenze, wellness i procedurami
Hodnocení podniku Golf Hotel Morris Mariánské Lázně
Nádherné prostředí a atmosféra, příjemný personál, který ochotně reagoval na všechny požadavky. Na pokojích bylo čisto.
Welness jsme si pro jistotu rezervovali předem a v sauně jsme dokonce byli chvíli sami. 😊
Rádi se sem vrátíme i s rodinou a přáteli. 😄👍
Trošku delší čekání na večeři, ale s tím jsme po přečtení recenzí počítali.
Do hodiny jsme měli hlavní jídlo, jen už nebylo na výběr všechno.
Jídlo nám ale moc chutnalo. 😋👍
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Perfektní personál a prostředí
Tvrdé postele, ale to je náš pohled na věc. I když velice chutná jídla, tak stále téměř stejná.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Krásné prostředí, pokoje čisté. Skvělý personální.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Krásná příroda a tiché okolí hotelu
Velmi tvrdá matrace, nedalo se skoro spát, nefungovala nikde Wi‑Fi, velmi malá viřivka, sotva se tam vejdou 4 osoby.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Krásné okolí
Né vždy vstřícný personál. Vlastně jen jedna servírka a pokojská
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Milý personál, krásné prostředí, byli jsme moc spokojení. Doporučuji.
Jana J.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Klidné prostředí kousek od Mariánských Lázní. Pokoj jsme měli ve vedlejší budově, hezký, čistý. Personál příjemný.
Restaurace. Měli jsme polopenzi. Obsluha byla sice příjemná, ale hrozně pomalá. Čekat 1hod. na polévku? Hrozné. A jídlo ještě k tomu bylo podprůměrné :(
Dobrý den,
děkujeme vám za upřímnou zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s naší restaurací. Vaše připomínky nám pomáhají identifikovat oblasti, ve kterých můžeme zlepšit, a budeme se na nich pracovat.
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Krásné prostředí, nádherný interiér. Recepční a ostatní personál příjemný. Úklid dobrý. Kvalita stravování výborná.
Měli jsme polopenzi a celá večeře trvala skoro 2 hodiny – 2× ze 3 večeří.
Při masáži by bylo fajn poslouchat nějakou relaxační hudbu.
Celkový dojem z pobytu dobrý 😊
Dobrý den,
srdečně děkujeme za Vaše kladné hodnocení! Jsme velmi potěšeni, že Vám pobyt u nás přinesl spokojenost a že jste si odpočinuli.
S přáním příjemného dne,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Skvělá je lokalita. Kolem hotelu najdete klid. Jedinou pozitivní věcí na hotelu bylo jídlo – tří chodová večeře a bohatá snídaně formou švédských stolů.
Slečna na recepci byla již od příjezdu arogantní. Co se týče wellness, vířivka byla špinavá, stejně tak celý prostor kolem vířivky a sauny, včetně šaten. V prostoru kde se nacházela vířivka byly na stole použité kelímky od pití, prázdná karafa na vodu a na lehátkách byly použité a mokré cizí ručníky. Šatny a podlaha v celém prostoru wellness špinavá, celkově velmi zanedbaný prostor. Před večeří nás přivítal špinavý a opatlaný stůl, který absolutně nebyl připraven pro další strávníky. Celkový dojem z tohoto hotelu bylo velké zklamání.
Dobrý den,
děkujeme vám za upřímnou zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s vaším pobytem. Vaše připomínky nám pomáhají identifikovat oblasti, ve kterých můžeme zlepšit, a budeme se na nich pracovat.
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Restaurace otvírala až v 15 hod. Malý výběr večeří ( celý týden stejné)
děkujeme vám za vaše hodnocení
Máme za cíl poskytovat našim hostům co nejpříjemnější pobyt, a vaše připomínky nám pomáhají vylepšovat naše služby. Pokud budete mít v budoucnu další otázky nebo připomínky, neváhejte nás kontaktovat.
S přáním příjemného dne,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Hotel je moc hezký, hezké pokoje a krásné okolní prostředí.
Poprvé jsme zde byli před sedmi lety, a pak ještě dva roky po sobě, to byly úžasné pobyty, bohužel se služby velice zhoršily… nedá se vůbec srovnat…
Neuspokojivý servis v restauraci, výběr pouze z asi šesti jídel, dlouhé čekání na pití, cca 20 minut, na jídlo pak hodinu a půl…🙈
Wellness téměř nefunguje…jsou zavřené vany pro koupele, Kneippovy bazénky, pouze jedna paní masérka, která zákonitě nestíhá…
I když se nám hotel líbí, s úrovní současných služeb se sem již nevrátíme…
Dobrý den,
omlouváme se za případné potíže s rezervací wellness a za omezenou kapacitu. Budeme se snažit zlepšit dostupnost a zajistit, aby naši hosté mohli co nejlépe využívat naše wellness zařízení.
Děkujeme vám za vaše hodnocení a za to, že jste si vybrala naše zařízení. Jsme tu, abychom zajistili, abyste měla co nejlepší pobyt.
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Porce jídla byly malé
Dobrý den,
jsme zklamaní, že vaše zkušenost v naší hotelové restauraci nebyla pozitivní. Vaše názory jsou pro nás důležité a budeme se snažit podniknout kroky k zajištění lepších služeb a vyhovění vašim očekáváním v budoucnosti. Děkujeme vám za sdílení vašich zkušeností s námi.
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Hotel příjemný čistý velký… V klidné části 😉… Snídaně super… Večeře taky dobrý… 😉
Možná lepší organizace na wellness 😉
Dobrý den,
velice děkujeme za vaše milé hodnocení! Jsme rádi, že jsme přispěli k vašemu skvělému zážitku.
Vaše pochvaly ohledně pohodlných pokojů a úžasné polohy hotelu jsou pro nás obrovskou poctou.
Těšíme se na vaši příští návštěvu!
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Perfektní byla snídaně a wellness služby.
Od 4 hvězdičkového hotelu jsem očekávala víc. Na pokoji mi chyběla voda, bar a rychlovarná konvice.
Na večeři jsem čekala hodinu, než si mě někdo vůbec všimne a přinese mi jídelní lístek, ze kterého si budu moci vybrat.
Spousta německých návštěvníků, kteří jsou bohužel upřednostňováni.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši upřímnou zpětnou vazbu. Jsme potěšeni, že jste si naše služby v některých aspektech užili a ocenili. Zároveň jsme však zklamaní, že jsme nedosáhli Vašich očekávání v některých dalších oblastech. Vaše názory jsou pro nás velmi cenné a budeme se snažit využít vaše připomínky k zlepšení našich služeb pro budoucí zákazníky.
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Jinak hotel pěkný čistý , ale takhle jsme mohli sedět doma u televize
Přijeli jsme si užit welness hned při příjezdu , nám bylo oznámeno že mají plno , takže jsme nakonec byli jen na pokoji , Restaurace naprostá katastrofa , šli jsme na večeři v 18 hodin , tam nám bylo řečeno že máme přijít za 40 Minut , tak jsme čekali , přišli jsme v 19 hodin , slečna nás prosadila ke stolu kde byl bordel sklenice talíře , po předchozích , seděli jsme tam dalších 40 Minut než to uklidili a donesli nám jídelak , jídlo katastrofa , špenatový krem neochuceny proste asi jen z mrazáku a nakrájeli do toho krutóny ,
Dobrý den,
Vaše zpětná vazba je pro nás cenná. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti, se kterými jste se setkali během vašeho pobytu. Vaše komentáře nám pomáhají identifikovat oblasti, ve kterých můžeme zlepšit naše služby. Budeme se snažit přijmout opatření, aby se vaše budoucí zkušenosti z pobytu v našem hotelu zlepšily. Děkujeme vám za sdílení vašich připomínek s námi.
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Na večeři jsme přišli cca před 19 hodinou, v době, kdy byla restaurace zcela plná, objednávky přijímala a zároveň i kasírovala pouze jedna slečna, tzn., nestíhala vůbec nic. Po 20 minutách slečna přišla, vysvětlila nám informace ohledně nabídky k polopenzi a objednala pití. Po dalších 15 minutách přišla a objednala i jídlo. V té době jsme stále neměli pití, které jsme si objednali. Po urgenci a nutnosti odejít v 8 z restaurace, jsme dostali do 5 minut polévku. Po dalších 5 minutách jsme dostali objednané pití, před 25 minutami. Nakonec jsme se dočkali a po hodině v restauraci jsme odcházeli pryč. Jídlo bylo průměrné, rozhodně bych neřekla, že to odpovídá klasifikaci 4* hotelu (sama jsem pracovala v gastru a znalosti cestovního ruchu mám).
Po wellness jsme chtěli jít na víno, bylo cca 40 minut do zavíračky a v restauraci byl pouze jeden obsazený stůl a stejné obsazení jako při večeři. Přítel objednal víno, slečna mu dala na výběr, poradila mu, šli jsme se posadit. Po dvaceti minutách, kdy dámy z obsluhy dělaly vše ostatní a zajisté potřebné pro uzavření restaurace, ale ignorovaly požadavek nás, slečna, která přijímala objednávku oznámila svým kolegyním, že si jde zakouřit, že má „padla“. Po 20 minutách jsme stornovali, znechuceni, objednávku a odešli na pokoj.
Snídaně formou bufetu byla v pořádku (protože to bylo samoobslužné), jen bych doporučovala tác s uzeninami a sýry doplňovat častěji nebo to udělat jinou formou, jelikož 8 plátků šunky pro restaurace o cca 100 místech je dle mého opravdu málo.
Vzhledem k tomuto otřesnému zážitku z restauračního zařízení hotelu byl podán podnět na odebrání * na AHRCR. Vzniklý problém při večeři a tác při snídaních nedávám za vinu slečně, toto je pochybení nastavení hotelu.
Dobrý den,
děkujeme vám za upřímnou zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s vaším pobytem. Vaše připomínky nám pomáhají identifikovat oblasti, ve kterých můžeme zlepšit, a budeme se na nich pracovat.
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Lokace, pokoje
Informovanost od personálu byla nedostatečná. Na jídlo jsme čekali neskutečně dlouho to samé pití, doobjednat si v průběhu večeře skoro nemožné.
Večeře se bohužel nepovedli celkové, krom toho, že jsme čekali dlouho, tak ani dobré nebyli.
Dobrý den,
vážíme si vašeho času a sdílení zkušenosti s námi. Je nám líto, že váš pobyt nebyl uspokojivý.
Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a budeme se snažit zlepšit naše služby.
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Jídlo bylo skvělé, ochutnaly jsme více druhů mezi sebou a vše bylo výborné. Obsluha byla milá, vstřícná, ochotná a usměvavá. Pokoje uklizené a čisté. Celkově jsme si to moc užily, určitě se vrátíme.
Kolem vířivky je nebezpečné plastové ohraničení, které se při vstupu rozloží. Možné riziko úrazu.
Dobrý den,
děkujeme vám za vaši milou zpětnou vazbu! Jsme nadšeni, že jste si u nás užili pobyt a že jste si všimli naší péče o detaily. Budeme se těšit na vaši další návštěvu!
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev
Resident Manager
Hodnocená nabídka: 4* hotel v Mariánských Lázních s polopenzí i wellness
Hotel je útulný, čistý, prostředí příjemné, jídlo chutné. Wellnes v pořádku, vířivka se musí rezervovat, aby tam nebylo moc lidí a masáže byly kvalitní.
Jsme velice zklamaní ze servisu v restauraci. Na snídani chybělo snad vše. Nebyly šunky, sýry, nebyl chléb!, chyběly talíře i hrnky na čaj a kávové lžičky. Po upozornění, že toto chybí, donesly pro celý hotel 6 plátků šunky a 8 plátků sýra. Považuji to za výsměch. U večeří se hodinu čekalo na jídlo, půl hodiny než si vás vůbec někdo všiml. Naprosto nezvládnutý servis. Je to obrovská škoda. Tento hotel jsme měli rádi.
Dobrý den,
vážíme si vašeho času a sdílení zkušenosti s námi. Je nám líto, že váš pobyt nebyl uspokojivý. Vaše zpětná vazba je pro nás důležitá a budeme se snažit zlepšit naše služby.
S pozdravem,
Nikita Bogatyrev,
Resident Manager.