Luxusní 4* hotel v Mariánských Lázních: neomezený wellness, strava i procedury, 2 děti do 11,9 let zdarma
Hodnocení podniku Ensana Butterfly Health Spa Hotel ****
Je vážně vidět, že hotel má opravdu 4⭐️ všechno je tam super. Od jídla, po ubytování, bazén, personal. Každý den pestrá snídaně co se neopakovala, to samé večeře. Každý večer jiné bufetove menu.
V bazénu nonstop plavčík/obsluha. Zapnuli vám vyrivku, saunu, protiproud v bazénu, poradili jak s infrasaunou. Výborne pití v lobby baru. Dětský koutek hned vedle lobby a na dohled od recepce. A úplně nejvíc bych vypíchla malý polstarek pro ty co mají rádi hodně pod hlavou. A nakonec pozice hotelu jen par minut od kolonády. Určitě se vrátíme 😍
Hotel super a nejlepší byl wellness – bazén a vířivka na jedničku, vše čisté a skvělé.
Velmi elegantní interiér restaurace, krásná prezentace uměleckých děl – sošek, keramiky, obrázku. Vynikající strava, super procedury.
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
I přes to, že většina personálu nebyli češi a komunikace byla někdy obtížnější, byli všichni milí a ochotní. Celý hotel i pokoj byly čisté.
Hotel je prezentovaný jako vhodný pro děti, určitě tomu tak není. Na inzerátu jsou herny, bazén a spousta aktivit pro špatné počasí. V reálu byl bazén velmi studený i na dospělého člověka a herny byly zrušeny a byl z nich vytvořen konferenční sál. Pro děti zůstal malý stoleček a pár kostek v lobby baru u vstupu do hotelu. Jídlo neodpovídalo hotelu se 4* kvalitou ani rozmanitostí. Nápoje nejsou v ceně polopenze.
Hotel jsme vybírali hlavně kvůli malému synovi a hotelem nabízeným aktivitám, bohužel jsou v Mariánských lázních mnohem příznivější hotely, ikdyž se neprezentují jako “ideální pro děti”.
Vážená paní Petro,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a že jste si našli čas podělit se s námi o své zkušenosti z pobytu v hotelu Butterfly. Jsme rádi, že jste ocenili čistotu hotelu a pokojů, a také vstřícnost a ochotu našeho personálu.
Mrzí nás, že hotel nesplnil Vaše očekávání, zejména vzhledem k tomu, že jste si nás vybrali kvůli Vašemu malému synovi. Vaše připomínky jsou pro nás velmi cenné a budeme se jimi zabývat, abychom mohli zlepšit naše služby a nabídku aktivit pro rodiny s dětmi.
Doufáme, že nám v budoucnu dáte další příležitost Vás přesvědčit o našich zlepšeních a nabídnout Vám a Vaší rodině příjemnější pobyt.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Měli jsme pobyt na 3 dny, po první noci jsme raději odjeli domu, rozsekaní jako dříví. Jediný náš požadavek byl manželská postel. Dostali jsme pokoj s oddělenými lůžky, které nám nakonec tedy dali dohromady. Ale díra uprostřed byla taková, že se tam spát nedalo. Zadávali jsme dítě, které ale hotel v systému neměl. Tudíž, pro dceru na pokoji nic připravené nebylo. Nejdelší Check-in který jsme zatím měli. Přes hodinu a něco, než nám vůbec dali pokoj. Strava dosti podprůměrná a téměř žádný výběr jídla.
Pokud přijedete s větším autem, např. SUV nemáte šanci zaparkovat v garážích. Ovšem, pokud nejste německy mluvící klientela, nemůžete zůstat stát ani před hotelem. Takže musíte hledat v Mariánkách kde parkovat. Při odjezdu jsme s kufry museli přes půl Mariánek, protože parkoviště před hotelem, které bylo pouze na check in a check out bylo plné zaparkovanými německými SUV, které nemohli do garáží.
Voda v bazenu dosti studená, když se přechází je to akorát tak dobrý nastydnout. Vrchol byl, když nás v bazénu okřikl nepříjemný a arogantní pan plavčík, že tam naše dcera nemůže takhle křičet… Podotýkám, dcera 5 let vůbec hlučná ale nebyla.
Tento hotel je orientován pouze a jen na německý a jinak mluvící klientelu, jako Čech si tam připadáte absolutně podřadně. To nemluvím o plném koši na pokoji při příjezdu. A vybavení na 4 hvězdičkový hotel v podstatě žádné. Velice nás tento pobyt zklamal, a raději jsme odjeli. Už nikdy více.
Vážená paní Yveto,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za nepříjemnosti, které jste během pobytu zažili. Vaše připomínky bereme vážně a budeme se jimi zabývat, abychom zlepšili naše služby. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání a doufáme, že nám v budoucnu dáte šanci to napravit.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Příjemné prostředí, milý personál. Celkem pestrá nabídka jídel. Skvělý bazén s příjemně teplotou vody, který měl několik funkcí. Pokoje čisté a útulné. Určitě jsme zde nebyli naposledy. 🙂
Parkování.
Vyřešili jsme to tak, že jsme auto nechávali u Kauflandu a po 19:00 si koupili před hotelem parkovací lístek od 19:00 do 10:00 za asi 20,– 😅.
Vážená paní Jano,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a milá slova. Jsme rádi, že jste ocenili příjemné prostředí, milý personál, pestrou nabídku jídel a skvělý bazén. Také nás těší, že jste byli spokojeni s čistotou a útulností pokojů.
Těšíme se na Vaši další návštěvu!
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Vše OK.
Vážený pane Petře,
děkujeme za kladné hodnocení našeho hotelu. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že Vás brzy přivítáme!
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
personal prijemny mily.neda se nic vytknout
pestrost snidani , jazdy den uplne stejne
Vážená paní Evo,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a že jste si našel čas podělit se s námi o své zkušenosti z pobytu v hotelu Butterfly. Velice nás těší, že jste byl spokojený s naším personálem. Vaše slova pochvaly nás velmi těší a předáme je našemu týmu.
Zároveň Vám děkujeme za Vaši připomínku týkající se pestrostí snídaní. Velmi si vážíme každého podnětu ke zlepšení a Vaši připomínku bereme vážně. Budeme pracovat na tom, abychom rozšířili naši nabídku a zajistili tak pestřejší snídaňové menu pro naše hosty.
Doufáme, že nám v budoucnu opět dáte příležitost Vás u nás přivítat a přesvědčit Vás o našich zlepšeních.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Prostředí, welness, strava, personál vše super
Pokoj pro ZTP, koupelna jako v nemocnici, dětská herna nebyla, místo toho jen koutek v rohu u recepce a lobby baru
Vážená paní Marie,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že jste byli spokojeni s prostředím, wellness, stravou a personálem.
Omlouváme se za nedostatky, které jste zažili. Vaše připomínky ohledně pokoje pro ZTP a dětské herny bereme vážně a budeme pracovat na zlepšení.
Doufáme, že nám dáte příležitost Vás opět přivítat a nabídnout lepší zážitek.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Velmi příjemné prostředí, vstřícný, milý personál, chutná jídla, velký výběr jak při snídani tak i při večeři, pokoj čistý, navzdory tomu, že okna byla do hlavní ulice, byl tichý, hluk jsme vůbec neslyšeli. Wellness předčilo naše očekávání, velmi příjemné, jak procedury tak i bazén, vířivka. Všude čisto. Velmi rádi se znovu vrátíme.
Jediná černá tečka za celý pobyt byl špinavý stůl uprostřed jídelny, kde pravděpodobně vypadly nečistoty z klimatizace a obsluha restaurace nad tím mávla rukou, stůl neuklidnila. Po celou dobu snídaně okolo chodili hosté a vypadalo to velmi nechutně, nevhodně. Kazí to dojem z celého hotelu, my jsme již pobyt končili a věděli jsme, že se jedná o pochybení jednotlivce, ale na snídani byli noví hosté, kteří si mohli pocit z hotelu velmi pokazit. Bohužel, i my jsme celý čas naší snídaně sledovali, zda ten stůl někdo uklidí. To se nestalo.
Vážená paní Aleno,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás těší, že jste byli spokojeni s naším prostředím, vstřícným personálem, chutnými jídly a čistotou. Jsme rádi, že wellness a pokoje předčily Vaše očekávání a že jste se cítili pohodlně a klidně.
Omlouváme se za nepříjemnost se špinavým stolem během snídaně. Vaši připomínku bereme vážně a budeme pracovat na zlepšení, aby se podobné situace neopakovaly.
Těšíme se na Vaši další návštěvu.
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Vše bylo bezchybné mohu pouze doporučit
Žádné chyby jsem nenašel
Vážený pane Václave,
děkujeme za kladné hodnocení našeho hotelu. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že Vás brzy přivítáme!
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Byl jsem naprosto spokojen.! :-))
Vážený pane Tomáši,
děkujeme za kladné hodnocení našeho hotelu. Jsme rádi, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že Vás brzy přivítáme!
S pozdravem,
Jan Štiller
Resident Manager
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Celodenní vstup do bazénu a vířivky.
Nelíbilo se mi velice drahé parkování. Stejná cena v garáži a i parkování před hotelem. Tato cena kazí celkový dojem z pobytu.
Vážený pane Dušane,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nás velmi těší a vážíme si ji. Bohužel počet parkovacích míst v hotelu je omezen. V Mariánských Lázních lze využít i jiné možnosti parkování. Kolegové z rezervačního oddělení, případně recepce Vám rádi poradí.
Budeme se těšit na Váš příští pobyt.
Jan Štiller
Resident Manager
Hotel Butterfly
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Bylo vcelku dost nepříjemné, když při placení poplatku za pobyt v ML po mně chtěli také zaplatit za druhou osobu na hotelu , ač to bylo kryté voucherem!
Vážený pane Ádo,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nás velmi těší a vážíme si ji. Ohledně nedorozumění s platbou se omlouváme a věřím, že bylo v pořádku vyřešeno, případně mě prosím kontaktujte.
Budeme se těšit na Váš příští pobyt.
Jan Štiller
Resident Manager
Hotel Butterfly
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
lokalita, ochotny a mily personal
Vážená paní Viero,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nás velmi těší a vážíme si ji.
Budeme se těšit na Váš příští pobyt.
Jan Štiller
Resident Manager
Hotel Butterfly
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou
Rezervace byla perfektní na 100%, hotel celkově také na 100%
Vážená paní Michaelo,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která nás velmi těší a vážíme si ji.
Budeme se těšit na Váš příští pobyt.
Jan Štiller
Resident Manager
Hotel Butterfly
Hodnocená nabídka: Mariánské lázně: luxusní 4* wellness pobyt se stravou